Авто додано до кошика
Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії
0%
- Концерн Stellantis стає повним власником та тримачем акцій спільного підприємства, що створене у 2018 році разом з бельгійською компанією Punch Powertrain, яке спеціалізується на виробництві автомобільних трансмісій.
- Співпраця відбувається на заводах у місті Метз (Франція) та Турині, у комплексі Mirafiori (Італія), де виробляються надсучасні коробки передач eDCT: це електрифікована роботизована трансмісія з подвійним зчепленням.
- Завдяки цьому стратегічному рішенню, Концерн Stellantis бере на себе повне управління щодо подальшої розробки та виробництва трансмісій eDCT, які характеризуються найкращими в своєму класі показниками ваги та вартості виробництва, покращення паливної економічності палива та скорочення шкідливих викидів вихлопних газів.
Концерн Stellantis оголошує про придбання всього міноритарного пакету акцій, що раніше належали Punch Powertrain у спільному підприємстві, створеному в 2018 році Концерном Stellantis та бельгійською багатонаціональною компанією Punch Powertrain, яка спеціалізується на виробництві трансмісій та силових систем в автомобільному секторі. Тепер саме Концерн Stellantis повністю контролює компанію з виробництва трансмісій.
Рішення безпосередньо стосується заводів у місті Метз (Франція) та виробничого комплексу Mirafiori в Турині (Італія), де працює в минулому спільне підприємство з виробництва трансмісій eDCT — передової електрифікованої автоматичної коробки передач. Унікальна трансмісія дозволяє створити гібридний силовий агрегат завдяки електродвигуну потужністю 21 кВт, що вже інтегровано в цю автоматичну роботизовану трансмісію з подвійним зчепленням. Електродвигун забезпечує привод, коли потрібна невисока потужність та помірний крутний момент: наприклад, під час повільного руху містом, при паркуваннях, а також за умови руху на постійних швидкостях. Таким чином, електрифікована трансмісія eDCT перетворює автомобіль зі звичайним двигуном на гібрид і дозволяє двигуну внутрішнього згоряння залишатися вимкненим під час повільного руху в міському циклі або паркуванні. Також інноваційна трансмісія eDCT вирізняється й іншими перевагами: зменшеною вагою (порівняно зі схожою автоматичною трансмісією та/або гібридною системою), оптимізацією виробничих витрат, позитивним впливом на економію пального, скороченням шкідливих викидів вихлопних газів.
Рішення Stellantis безпосередньо керувати процесом розробки та виробництва інноваційної трансмісії eDCT чудово узгоджується зі стратегічним планом Концерну щодо розширення та оновлення асортименту моделей з технологіями MHEV-гібридів та PHEV-гібридів.
Трансмісія eDCT: сучасне рішення електрифікації та шлях до появи системи HYBRID 48V
Інноваційна роботизована 6-ступенева коробка передач eDCT є ключовим компонентом для створення гібридних силових агрегатів для автомобілів Концерну Stellantis на основі вже існуючих бензинових двигунів — перш за все, йдеться про бензиновий 3-циліндровий турбомотор 1.2 PureTech. Якщо додати електрифіковану автоматичну коробку перемикання передач eDCT, блок керування і тяговий акумулятор з робочою напругою 48 вольтів (Li-Ion 48V), то в цьому випадку можна забезпечити живлення електромотору та можливість його автономної роботи. Така система називається HYBRID 48V і лише на перший погляд нагадує MHEV-гібриди (або «м’які гібриди»), що зустрічаються на інших автомобілях. Проте насправді система HYBRID 48V має суттєві відмінності, які перетворюються на її ключові переваги!
По-перше, автоматична роботизована коробка перемикання передач eDCT має вбудований електромотор потужністю 21 кВт (або 29 к. с.) та з крутним моментом 55 Нм: цього достатньо не лише для допомоги основному бензиновому двигуну під час рушання з місця, але й також для забезпечення пересування автомобіля взагалі без використання бензинового двигуна — лише завдяки електроприводу. По-друге, завдяки використанню 6-ступеневої автоматичної роботизованої коробки перемикання передач eDCT з подвійними зчепленнями, є можливість повністю відключати двигун внутрішнього згорання з силової схеми приводу, що знову ж таки зроблено для забезпечення пересування автомобіля взагалі без використання бензинового двигуна — лише завдяки електроприводу.
Таким чином, система HYBRID 48V та роботизована 6-ступенева коробка eDCT з вбудованим електромотором дають змогу перетворити автомобіль зі звичним двигуном внутрішнього згорання у гібридний автомобіль з усіма перевагами та можливостями. Наприклад...
Унікальні можливості автомобілів з системою HYBRID 48V та інноваційною трансмісією eDCT
Найголовнішою перевагою системи HYBRID 48V є можливість пересування автомобіля виключно на електроприводі, без використання двигуна внутрішнього згорання. Це відбувається за певних умов — низька швидкість руху, плавні прискорення, непотрібна висока потужність та динаміка, достатній заряд акумулятора — проте навіть з урахуванням усіх цих умови, система HYBRID 48V та електрифікована трансмісія eDCT можуть забезпечити пересування в умовах міста виключно на електроенергії: йдеться про паркування, виїзд з двору будинку, повільних рух в заторах тощо. Максимальна дистанція, яку можна подолати виключно на електроприводі складає близько 1 км.
Наступна важлива перевага випливає з вищесказаного — можливість зменшити споживання пального та викиди шкідливих вихлопних газів під час руху містом. Наприклад, скорочення викидів вуглекислого газу СО2 може становити до −22% для легкових автомобілів з аналогічним за потужністю бензиновим двигуном та автоматичною коробкою перемикання передач, або до −15% для кросоверів класу C-SUV за аналогічних умов. Відповідно, можна очікувати й на помітне зменшення споживання пального. Якщо взяти для прикладу автомобілі В-С-класу від Концерну Stellantis, для яких впроваджується система HYBRID 48V, то економія пального може сягати до 2,5 літрів на 100 км в умовах міста та близько 1,5 літрів на 100 км в умовах комбінованого циклу руху.
Ще однією унікальною властивістю та перевагою є рекуперація під час сповільнення. Адже саме завдяки рекуперації, вдається заряджати акумулятор гібридної системи HYBRID 48V: усе відбувається автоматично та самостійно, це повністю самозарядна система, автомобілісту не потрібно думати про періодичні заряджання акумулятора від зовнішнього джерела. Крім того, рекуперація дозволяє отримати певне сповільнення навіть без використання гальм автомобіля, що зменшує інтенсивність їх використання та зношування — відповідно, гальмівні колодки та диски будуть працювати довше.
Нарешті, варто відзначити й інші переваги, які надає система HYBRID 48V та електрифікована трансмісія eDCT: підтримку бензинового двигуна під час рушання з місця, додаткова потужність під час динамічних прискорень, підтримання тяги електромотором при перемиканнях передач в трансмісії, акумулятор гібридної системи також використовується для живлення інших бортових систем автомобіля, чим сприяє додатковому комфорту.
Використання трансмісії eDCT в моделях, що вже продаються або незабаром будуть продаватись в Україні
Відповідно до глобального стратегічного плану Концерну Stellantis, гібридна система HYBRID 48V з електрифікованою трансмісією eDCT стане альтернативою для деяких двигунів внутрішнього згорання у парі з автоматичними коробками перемикання передач — йдеться про бензиновий двигун 1.2 PureTech 130 АКПП-8, а також про дизельний двигуні 1.5 BlueHDi 130 АКПП-8.
Використовуючи у якості основи бензиновий двигун 1.2 PureTech та додавши до нього систему HYBRID 48V з електрифікованою 6-ступеневою трансмісією eDCT, уже станом на сьогодні вдалось створити дві версії силових агрегатів з різною потужністю — 1.2 PureTech HYBRID 48V 100 (100 к. с. та 205 Нм) або 1.2 PureTech HYBRID 48V 136 (136 к. с. та 230 Нм).
Заміна силових агрегатів буде відбуватися поступово, з виходом нових моделей або запуском оновлених версій вже відомих моделей. Відповідно до тенденцій загальноєвропейського ринку, в Україні вже з’явились або з часом буде з’являтись все більше автомобілів різних Брендів від Концерну Stellantis з системою HYBRID 48V та електрифікованою трансмісією eDCT.
Завітайте на офіційні сайти Брендів Stellantis в Україні — PEUGEOT, CITROЁN, OPEL, JEEP, DS Automobiles — та дізнавайтесь більше про високотехнологічні автомобільні новинки!